Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2016

9-9-2016 ΕΘΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

του καθηγητή Τάκη Ι. Κανελλόπουλου
«Παρά τις κατά καιρούς διαβεβαιώσεις περί του αντιθέτου, η κυβέρνηση προχωράει ακάθεκτη στο αρχικό της σχέδιο περί δημιουργίας «κοσμικού κράτους» και πλήρους χωρισμού Εκκλησίας και Πολιτείας. Αφού η κατάργηση  της σχετικής Συνταγματικής Διάταξης φαίνεται ότι δεν μπορεί να γίνει λόγω έλλειψης της απαιτούμενης πλειοψηφίας, η Κυβέρνηση σκέφτηκε έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο, να καταργήσει τα Θρησκευτικά ώστε να ξεριζώσει από την καρδιά των ελληνοπαίδων την Ορθοδοξία.   Ο υπουργός Παιδείας κ.
Φίλης, ανακοίνωσε ότι «το μάθημα των Θρησκευτικών αλλάζει από φέτος σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Δε θα είναι ομολογιακό, κατηχητικό, αλλά μάθημα γνώσης των θρησκειών και βεβαίως της Ορθοδοξίας αλλά και των άλλων θρησκευμάτων τα οποία περιβάλλουν τη χώρα μας ή θρησκευμάτων οι πιστοί των οποίων ζουν στη χώρα μας».
 
Αυτό σημαίνει ότι ο Χριστιανισμός και ειδικότερα η Ορθοδοξία δεν θα διδάσκεται του λοιπού με λεπτομέρειες σε όλες τις τάξεις της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης, αλλά στο πλαίσιο του νέου μαθήματος, που θα λέγεται «Θρησκειολογία», θα διδάσκεται μαζί με τις υπόλοιπες γνωστές θρησκείες, ώστε οι νέοι Έλληνες να γνωρίσουν το περιεχόμενό τους, τις αρχές και τις αξίες τους. Πρέπει να υπογραμμιστεί ότι πράγματι ένα τέτοιο μάθημα είναι αναγκαίο και πρέπει να υπάρχει στο πρόγραμμα διδασκαλίας των ελληνοπαίδων. Η αντίρρηση μας όμως  αφορά στην κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών, όπως διδάσκονται σήμερα, δηλαδή συστηματικά η Παλαιά και η Καινή Διαθήκη, το ομολογιακό, το Δογματικό και Λετουργικό μέρος αυτής. Η αντίρρηση έχει να κάνει με τις δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού ότι η  Ορθόδοξη Χριστιανική Θρησκεία των Ελλήνων εξισώνεται πλήρως, ως προς τη διδασκαλία, με τις υπόλοιπες θρησκείες.  Τη θέση αυτή μόνο ανιστόρητοι μπορούν να την  υποστηρίξουν. Πέραν του ότι σύμφωνα με το Σύνταγμά μας, επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η  Ορθοδοξία, μόνο όσοι δεν γνωρίζουν, ή επιθυμούν να αγνοούν, την ιδιαίτερη σχέση Ελληνισμού και Ορθοδοξίας δια μέσου των αιώνων μπορούν να κάνουν τέτοιες δηλώσεις. Η Ορθοδοξία κ. Φίλη για την Ελλάδα και τους Έλληνες δεν είναι απλώς Θρησκεία, ώστε να την εξισώσουμε με τις υπόλοιπες θρησκείες, είναι συστατικό και αναπόσπαστο στοιχείο της εθνικής μας υπόστασης και ταυτότητας, όπως διαμορφώθηκε κατά τα χρόνια της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και αργότερα κατά τα τετρακόσια χρόνια σκλαβιάς του γένους των Ελλήνων από τους Οθωμανούς. Όταν ο βάρβαρος κατακτητής αναφέρονταν στους Έλληνες, τους αποκαλούσε συλλήβδην «Γκιαούρηδες», δηλαδή απίστους. Αυτός ο χαρακτηρισμός ένωνε τότε τους υπόδουλους Έλληνες και τους χαλύβδωνε απέναντι στο βάρβαρο κατακτητή, που είχε ένα μόνο σκοπό, να εξαφανίσει το γένος των Ελλήνων. Στα χρόνια εκείνα ένας παπάς, ένας δεσπότης, ένας διάκος, ένας καλόγερος, ένας «Παπαφλέσσας» διατηρούσε άσβεστη τη φλόγα της χριστιανικής πίστης και του ελληνισμού. Δίδασκε στα ελληνόπουλα την πίστη του Χριστού και τους μάθαινε  λίγα ελληνικά γράμματα, τους διηγείτο τους βίους αγίων της Εκκλησίας  και των  ηρώων, που μαρτύρησαν για τον Ελληνισμό και  την Ορθοδοξία.  Η επανάσταση του 1821 έγινε «για του Χριστού την πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία».  Δεν είναι τυχαία η δεσπόζουσα θέση που έχει η Ορθοδοξία στην ιστορία του Ελληνισμού, απανταχού της Γης, η οποία δεν απαντάται σε καμία άλλη εθνική ιστορία. Τα αποτελέσματα της διδασκαλίας των Θρησκευτικών, με τη σημερινή τους μορφή, είναι ότι  η ελληνική νεολαία παραμένει από τις πλέον «υγιείς» νεολαίες, με αρχές και αξίες εμπνευσμένες από τις ελληνοχριστιανικές παραδόσεις, μακριά από όσα βλαβερά συμβαίνουν στις άλλες κοινωνίες. Αλλά και στη συνέχεια, υπό την επίδραση της Ορθοδοξίας, η ελληνική κοινωνία είναι από τις πλέον υγιείς, με πολίτες που κάθε στιγμή στις σχέσεις τους με τους συνανθρώπους τους σκέπτονται το χριστιανικό πρόσταγμα «αγαπάτε αλλήλους» και είναι έτοιμοι να δείξουν κατανόηση και να βοηθήσουν κάθε συνάνθρωπο που υποφέρει και στερείται τα απαραίτητα, εμπνεόμενοι από τη χριστιανική αρχή «ο έχων δύο χιτώνες να δίνει τον έναν», το διαχρονικό αίτημα της αναδιανομής του πλούτου, που όλοι εσείς «οι αριστεροί» τόσο πολύ χρησιμοποιείτε στην κομματική σας επιχειρηματολογία.  Έχετε ποτέ σκεφτεί κ. Φίλη, γιατί οι Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί είτε εντός είτε εκτός της χώρας εκδηλώνουν το μικρότερο ποσοστό εγκληματικότητας και το βαθμό συμβολής σ’ αυτό της Ορθοδοξίας; Σας έχει προβληματίσει το γεγονός ότι η μεγάλη ιδεολογική «αγάπη» σας, η πάλαι ποτέ Σοβιετική Ένωση, δεν μπόρεσε να εξαλείψει το Χριστιανισμό παρά τις επίσημες απαγορεύσεις και τους διωγμούς. Σας έχει προβληματίσει το γεγονός της μεγάλης εγκληματικότητας και της έκλυσης των ηθών στις κοινωνίες που είδαμε μετά τη διάλυση των άθεων καθεστώτων του υπαρκτού σοσιαλισμού; Τέλος, σας έχει προβληματίσει το γεγονός ότι η Ορθοδοξία ευρίσκεται σε μεγάλη ακμή στη σημερινή Ρωσία και τις άλλες χώρες των Βαλκανίων, μετά από εβδομήντα χρόνια απαγόρευσης; Δεν σας λένε τίποτα όλα αυτά κ. Φίλη, και επιμένετε να θέλετε να συμβάλετε στον «αποχριστιανισμό» της ελληνικής νεολαίας και ευρύτερα της ελληνικής κοινωνίας. Σκεφτήκατε ποτέ μήπως αυτό αποτελεί ευρύτερο σχέδιο κατά της πατρίδας μας;  Σήμερα που η Χώρα μας δέχεται το άνευ προηγουμένου κύμα μεταναστών και προσφύγων, εσείς κ. Φίλη κρίνατε ότι είναι ο κατάλληλος χρόνος να καταργήσετε τα Θρησκευτικά από τα σχολεία μας; Μήπως,….. γίνεσθε όργανο κάποιων; Για ξανασκεφτείτε το, διότι τελικά η πρότασή σας δε θα τελεσφορήσει, διότι «σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει». Θα το δείτε. Όσες αλλαγές και αν θεσπίσετε, τα θρησκευτικά με τη σημερινή τους μορφή θα διδάσκονται τελικά κάθε Σάββατο σε ιδιαίτερα φροντιστήρια που θα ιδρύσουν η Εκκλησία και οι διάφοροι φορείς της Ελληνικής Κοινωνίας. »

Δεν υπάρχουν σχόλια: