Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016

11-5-2016 Προσευχή των υποψηφίων των εξετάσεων

 
 

Kύριε ησο Χριστέ,Υἱὲ κα Λόγε το Ζωντανο Θεο, Σοφία το Πατέρα που δεν χει ρχή, Πηγ κα Χορηγς τς γνώσεως ∙σύ που δημιούργησες μ Σοφία λα σα πάρχουν στ γ κα τν νθρωπο ∙σύ που γέμισες μ σοφία τος γραμμάτους Μαθητές Σου κα τος νέδειξες Κήρυκες κα ποστόλους το Εαγγελίου Σου σ λοκλήρη τν Οκουμένη ∙ σύ που δωσες στους Μάρτυρες κα στους γίους Σου λόγο γαθό που νοιξε τ στόματα τος ∙ σύ που γνωρίζεις καθέναν π μς π τν κοιλία τς μητέρας τοσύ που δηγες ρθ κα σωστ τν διάνοια το νθρώπου πρς τ συμφέρον το  ∙σύ που εσαι Κύριος κα Θες μας σκύψε ατν τν ρα μ μάτι συμπαθείας σ λους μς που ποτελομε τ πλθος τν μαθητν τς Πατρίδος μας κα Σ παρακαλ διαιτέρως κα για μένα που ατν τν ρα στέκομαι μπροστά Σου  λαχταρώντας κα περιμένωντας τν πιτυχία στις ξετάσεις, φώτισε με κα δυνάμωσε με.
πομάκρυνε π μένα κάθε κακ σκέψ, τ θόλωμα το μυαλο  που δηγε στην γνωσία κα διξε μακριά  μου τν τεμπελι τν πογνώση κα τν πελπισία.
Φώτισε τ νο μου, τσι στε να μπορ να καταλάβω σωστ κα ρθ ατά που σκέφτομαι κα ατά που χρειάζεται να γράφω στις ξετάσεις. Δεν ζητ π Σένα Θεέ μου μόνο τν δική μου πιτυχία λλ σ παρακαλ κα για λους τος συμμαθητές μου που ατές τις μέρες συναγωνίζονται για να πετύχουν στις ξετάσεις τος να τος κάνεις ξίους το Θελήματός Σου κα σωστος ργάτες τν δικν Σου ντολν.
Διότι γνωρίζω πολ καλ τι σ εσαι πιστς Φίλος κα δελφς λων τν νέων νθρώπων που λπίζουμε στο δικό Σου λεος κα στην δικ Σο γάπη. Γι 'αυτό λοι δοξάζουμε κα Σένα τν Πατέρα κα τν Υἱὸ κα τ Πανάγιο Πνεμα, κα τώρα κα πάντοτε, κα στους τελείωτους αἰῶνες .μήν.
 
Καλ δύναμη κα καλή πιτυχία στους κόπους κα στις προσπάθειές σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: